13/04/2018

Ekaluokkalaisten muistoja Hietakummun koulun retkestä Rush-trampoliinipuistoon to 5.4.2018 


"Oli hauskaa pomppia Maijan ja Veran kanssa. Minusta oli kiva hypätä hyppyristä vihreälle patjalle. Minusta oli kivointa hypätä trampoliinista ylös laudalle. Oli kivaa olla Lilin vieressä bussissa." 


"Hypin viiden metrin korkeudesta isolle patjalle. Pompin pitkällä trampoliinilla. Kiipesin pitkin puusiltaa. Hyppäsin viiden metrin korkeudelta vaahtokuutioihin. Pompin maasta seinälle."



"Hyppäsin trampoliinilla voltin. Pompin lumilaudalla. Hyppäsin viidestä metristä. Hyppäsin pehmopalikoille. " 

"Puistossa oli kaikki hauskaa. Minun mieleeni jäi parhaiten se kun kaverini olivat mukana. Olin Veran ja Emmin kanssa. Emme leikkineet varsinaisesti mitään. Se on kiva paikka." 



"Hauskaa oli hypätä korkealta pehmokuutioihin. Parhaiten jäi mieleen, kun tein kierrevoltin. Leikin Ekon ja Joonan kanssa. Hyppäsin takaperivoltin ja tein monta volttia." 


"Menimme bussilla puistoon. Kaikki oli hauskaa. Pomppiminen oli hauskinta. Me pompimme. Minä pompin myös yksin." 




"Hauskaa oli vetää voltteja. Parhaiten jäi mieleen pomppiminen. Me hypittiin voltteja. Minä pompin vaahtomuovimereen. Minä heittelin koreja. Hypin korkealta korokkeelta patjalle." 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisiä kirjoituksista. Kaikkiin pyritään vastaamaan, mutta vain asialliset julkaistaan.