23/10/2020

 

 

4.A-luokan oppilaiden ajatuksia koulunkäynnistä emojikirjoituksena 

 

Joskus pitää aikaisin. 

Koulussa on ollut 🤗. 

Olen oppinut monia asioita ja silti 🙈virheitä sattuu. 

Minusta koulupäivät ovat yhtä😷, mutta kyllä tämä etäopetuksen voittaa 🙋. 

Koulussa pitää pestä 👋 koko ajan😨 vaikka ei jaksaisi💩. 

Ejaksaisi aikaisin. 

Koulussa on ihan 😐. 

Välillä tunneilla minä olen ihan🤔🤦🤷. 

Olen muistanut ottaa🏃👚👖. 

Etäkoulu on joskus 😩 mutta joskus se on 😃. 

Koulussa kyllä🕙käy todella nopeasti tai no joskus se tuntuu ikuisuudelta. 

Käytävillä on ❌ juosta. 

Koulussa on ihan hyvää 🍲🥗. 

Välitunnilla on ollut 🤣 

🏫 ruoka on usein 😎 mutta välillä 🤢. 

Koulussa  menee hitaasti. 

Koulua on😃käydä. On sitä etäkoulua, jos tulee😷. 

Koulun kivoin aine on 🎼ja📙matematiikka.  

Musiikissa minun lempisoitin on 🎹. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisiä kirjoituksista. Kaikkiin pyritään vastaamaan, mutta vain asialliset julkaistaan.