23/09/2020

2C:n seikkailut

Tänä syksynä 2C-luokalla on tutustuttu lähiympäristöön vierailemalla oppilaiden lempipaikoissa Malmin alueella. Ensin piirrettiin kuvat valituista paikoista ja sitten käytiin vierailemassa niissä. Retkiä tehtiin kaksi eri puolille Malmia. Myöhemmin kuljettuja reittejä tutkittiin kartasta ja joihinkin paikkoihin tutustuttiin vielä Google Maps Street View:n avulla. Parissa paikassa ei ehditty käydä paikan päällä, joten niihin tehtiin virtuaalivierailut. 

Löydätkö kuvista tuttuja paikkoja? Arvaatko mihin kuviin piirustukset liittyvät?


Oppilaiden mietteitä projektista:

"Teimme luokan kanssa projektin. Meidän piti kirjoittaa oma lempipaikka Malmilta. Minun lempipaikka oli Malmin uimahalli. Toistenkin paikkoja oli kiva katsoa. Tykkään Malmin uimahallista, koska siellä voi hypellä veteen."

"Oli kivaa, kun tutustuin Malmiin. Oli mielenkiintoista, kun Malmilla oli jänniä paikkoja. Minun lempipaikkani oli koulu."

"Teimme luokan kanssa projektin, jonka aikana tutustuimme lähiympäristöömme Malmilla. Kävimme lempipaikoissamme. Oli kivaa, kun käytiin Malmin korupajalla virtuaalisesti."

"Minä itse pidän Malmin puutarhapalstoista, koska siellä on kaunista ja siellä on kukkia."

"Me käytiin monessa paikassa. Minun ja kaverini lempipaikka oli metsä."

"Kävimme lempipaikoissa. Minun lempipaikka on Filppa."

"Kun mentiin ja kierrettiin, löydettiin paljon uusia asioita ja oli kiva olla ekana jonossa. Oli kiva kertoa lempipaikasta ja mun ja kaverini lempipaikka oli metsä."

"Minun lempipaikka on jäähalli."

"Oma lempipaikkani oli Alepa."

"Oli kivaa, kun sain tehdä kaverin kanssa yhteistyötä."

"Teimme luokan kanssa projektin. Kävimme monissa paikoissa luokan kanssa. Oma lempipaikka on Malmin Nova. Oli hauskaa käydä monissa paikoissa."

"Tutustuimme luokan kanssa Ala-Malmiin. Oli tylsää kävellä. Oma lempipaikka oli oma tramppa."

"Kävimme lempipaikoissamme. Katsoimme karttaa ja tutustuimme paikkoihin! Minun lempipaikkani on Malmin NOVA."

"Oma lempipaikka oli oma koti."

"Oli kivaa nähdä muitten lempipaikkoja. Oma lempipaikka oli Malmin uimahalli."

"Kävimme jokaisen oppilaan lempipaikoissa. Se oli kivaa, koska nähtiin uusia paikkoja. Mulle lempipaikkani on kirjasto."

"Oli kivaa, kun olimme juna-asemalla. Näimme raiteilla jonkun kengän." 

"Oli kiva, kun kävimme uimahallilla."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisiä kirjoituksista. Kaikkiin pyritään vastaamaan, mutta vain asialliset julkaistaan.